Χρήσιμη ενημέρωση για συχνές απορίες και ερωτήματά σας
ΣΤΑΔΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΣΩ E-MAIL
1η ενημέρωση (email) ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Όταν καταχωρήσετε επιτυχώς την παραγγελία σας, λαμβάνετε τον αριθμό παραγγελίας και τα αναλυτικά στοιχεία της παραγγελίας σας στο e-mail που έχετε καταχωρήσει. Σε περίπτωση τραπεζικής κατάθεσης λαμβάνετε ένα συμπληρωματικό e-mail ότι έχουμε λάβει την πληρωμή σας και ότι η παραγγελία σας είναι σε διεκπεραίωση.
**Προσοχή όσον αφορά το e-mail σας πάντα τσεκάρετε και την ανεπιθύμητη αλληλογραφία/spam ή αν έχετε Gmail την κατηγορία μηνυμάτων ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ή ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ, καθώς μπορεί να έχει πάει εκεί η ενημέρωση μας.
2η ενημέρωση ΣΤΑΔΙΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Όταν η παραγγελία σας αποσταλεί (δηλαδή μόλις την παραλάβει από εμάς η courier), λαμβάνετε τον αριθμό αποστολής voucher και tracking link ώστε να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας. Από το σημείο αυτό και μετά είναι στην ευχέρεια του συνεργάτη μας η ομαλή διεκπεραίωση της παραγγελίας και η on-time παράδοση. Και εμείς και οι συνεργάτες μας κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να σας εξυπηρετήσουμε. Παρόλα αυτά για οποιαδήποτε αστοχία-παρατυπία παρατηρήσετε από μεριάς συνεργατών μας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε.
Μερικά βασικά ζητήματα:
Οποιοσδήποτε και εάν είναι ο μεταφορέας που πρόκειται να σας παραδώσει το δέμα σας, πρέπει να το παραδώσει στη διεύθυνση που έχετε καταχωρήσει στην παραγγελία σας. Εάν η παραγγελία σας είναι με δωρεάν μεταφορικά τότε δεν καλείστε να πληρώσετε στον μεταφορέα κανένα απολύτως αντίτιμο. Η υπηρεσία της αντικαταβολής όπως αναφέρουμε και στη σελίδα του checkout χρεώνεται 3€ και το ποσό αυτό το καταβάλλετε στον μεταφορέα.
Σε συμπλήρωση των παραπάνω, εάν η εταιρεία courier έχει βγάλει επίσημη ανακοίνωση ότι αναστέλλει μερικώς ή ολικώς τη λειτουργία της, τότε είναι στην ευχέρεια του πελάτη εάν θα παραλάβει από το υποκατάστημα που βρίσκεται το δέμα του ή θα αναμένει την κανονική επαναλειτουργία των courier.
Επίσης στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να δείτε ανά πάσα στιγμή σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας βάζοντας το tracking number που λάβατε στο 2ο e-mail σας (Στάδιο αποστολής).
ΧΡΟΝΟΙ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Σε περιόδους αιχμής όπως η περίοδος των Χριστουγέννων ή Πάσχα, αλλά και σε ακραίες καταστάσεις που τα καταστήματα είναι κλειστά λόγω πανδημίας, οι χρόνοι αλλάζουν κατά περίπτωση.
Τη δεδομένη χρονική στιγμή οι μέσοι εκτιμώμενοι χρόνοι αποστολής είναι :
Διεκπεραίωση παραγγελίας :1-3 εργάσιμες. Παράδοση παραγγελίας (απο συνεργαζόμενη Courier): 1-4 εργάσιμες. Μέσος όρος χρόνου 2-7 εργάσιμες.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ (ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ)
Εντός πόλης 1-2
Εντός περιφέρειας 2-3
Χερσαίοι προορισμοί 2-3
Νησιωτικοί προορισμοί 2-4
Δυσπρόσιτοι προορισμοί 4-6
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Για αγορές που έγιναν απο κατάστημα, μπορεί να γινει επιστροφή μέχρι 1 μήνα μετά με την απόδειξη αγοράς. Για τις online παραγγελίες, η επιλογή επιστροφής γίνεται ύστερα απο συνεννόηση με εμάς στο infogr@toyscenter.com βάσει του εκάστοτε αιτήματος.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση, για τυχόν καθυστερήσεις που μπορεί να προκύψουν είμαστε στη διάθεσή σας στο toyscenter.gr.